Σελίδες

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Το νέο μου 3D λουλούδι!....σε αναμονή οδηγιών!

Γεια σας φίλοι μου! τί κάνουμε; μαζευόμαστε σιγά σιγά στα σπιτάκια μας; άντε καλό χειμώνα νάχουμε και προ πάντων, με υγεία και με ακμαίο το ηθικό!
Αυτές τις ημέρες, έπλεξα, ξήλωσα...εν μέσω διακοπών (μη φανταστείτε διακοπές-διακοπές), με διέκοπταν θέλω να πω, διάφορες υποχρεώσεις και καταστάσεις κι εγώ επέμενα..έτσι - λέω "θα το βγάλω, πού θα μου πάει" και τελικά βγήκε! Εσείς θα μου πείτε την γνώμη σας και αναλόγως των αντιδράσεων, θα "προβώ" σε ανακοινώσεις..μμμ..βρε τί λέω; κάτι έχουμε πάθει με τις συνεχείς κυβερνητικές ανακοινώσεις - τρομοφορολογήσεις!  σε ΟΔΗΓΙΕΣ, ήθελα να πω!







7 σχόλια:

  1. Καλό χειμώνα-με υγεία !!!!!
    Υπέροχο είναι !!!! Μου αρέσει ιδιαίτερα η μωβ γραμμή- αλυσίδα επάνω στο κίτρινο και η κίτρινη επάνω στο μωβ ! Είσαι αστέρι στο βελονάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφο!!! Φοβερός συνδυασμός χρωμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ φίλες μου, θα τα ξαναπούμε όταν θα ανεβάσω τις οδηγίες!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την niki ad! Πως την έχεις κάνει την ρημάδι την γραμμή και φαίνεται σαν απλή αλυσίδα;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτές τις μέρες θα ανεβάσω οδηγίες! είναι απλούστατη! Άντε δεν αντέχω να σ΄έχω σε αναμονή, λοιπόν: κάνεις την αρχική θηλιά στο βελονάκι και έχοντάς την κάτω από το πλεκτό, βουτάς το βελονάκι στο σημείο έναρξης της αλυσίδας και την τραβάς επάνω. *Ξαναβουτάς στην επόμενη τρύπα τραβάς νήμα και το περνάς μέσα από την προηγούμενη θηλιά*,συνεχίζεις το ίδιο από* έως*ελπίζω να το έξήγησα αλλιώς θα σου το δείξω στις φωτο της ανάρτησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και δημιουργικό εύχομαι. Πάντως σίγουρα τυχερό ....... πέρνα από το σπιτάκι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκι σ΄ευχαριστώ πολύ! είναι η πρώτη φορά που κερδίζω σε κλήρωση! Να είσαι καλά, τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή