Σελίδες

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Μπουκάλι - Κασετίνα


Μια μικρή αναρτησούλα φίλες μου, θα μου επιτρέψετε χωρίς οδηγίες 1) γιατί είναι πανεύκολη 2) γιατί έχει κυκλοφορήσει στο internet από άλλη δημιουργό(δεν είναι δική μου ιδέα)...αλλά 3) εάν επιθυμείτε, θα σας γράψω και τις οδηγίες οι οποίες είναι απλούστατες!
Πήρα ένα μπουκάλι αναψυκτικού, το ήπιαμε, το έπλυνα και επέλεξα τα χρώματα του νήματος. Με βελονάκι Νο 3, ξεκίνησα από το καπάκι του μπουκαλιού πλέκοντας άρ.γ. και κάνοντας αυξήσεις ανάλογα με το πάχος του μπουκαλιού. Το σταμάτησα στο σημείο κοπής και έκλεισα όλους τους πόντους. Για τη βάση ξεκίνησα πάλι από τον πάτο και ανέβηκα με τις ανάλογες αυξήσεις μέχρι το σημείο κοπής. Διάλεξα ένα φερμουάρ στη διάμετρο του σημείου κοπής του μπουκαλιού και το έραψα με γαζάκι στο χέρι. Στο τελείωμα και στην αρχή του φερμουάρ έπλεξα μια σειρά ποδαράκια για να μην φαίνεται εκείνο το σημείο και να είναι πιο όμορφο. Αυτό ήταν!!!
έπλεξα και δυό  κουκουβαγιούλες (αυτή είναι δικιά μου ιδέα) και αφού τις γέμισα με βαμβάκι τις ένωσα και τις κρέμασα στην κασετίνα με πλεκτό κορδονάκι και χαντρούλες.



Αυτή είναι πριν το φερμουάρ!

Σας οφείλω μια συμπληρωματική δημοσίευση για την κουκουβάγια και σας την παραθέτω:

Εγώ έπλεξα δύο και τις ένωσα γεμίζοντάς τες με βαμβάκι!

13 σχόλια:

  1. Όταν υπάρχει φαντασία και όρεξη μπορούν να γίνουν και τα πιο απίθανα!
    Μπράβο σου! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ! Επίσης πολλές ευχούλες και φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί ομορφιές είναι αυτές;;!!!! Μπράβο σου!!! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό!!!!!! Θα το αγόραζα ευχαρίστως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ πολύ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ!!! Έχω δει τα πολύ όμορφα πλεκτά σου και δεν θα σου είναι καθόλου δύσκολο να την πλέξεις! Μακάρι να μπορούσα να δικτυωθώ σε πωλήσεις, αλλά με το εμπόριο δηλώνω ανίκανη! Αν μου δινόταν η ευκαιρία, δε θάλεγα όχι! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί έξυπνη κατασκεύη!!Και οι κουκουβάγιες υπέροχες!!Επειδή έχω μια εμμονή με τις κουκουβάγιες-είναι πολυ γλυκούλες θα μπορούσες στο μέλλον να μας δώσεις οδηγίες κατασκευής ???(οι οδηγίες σου σε άλλες κατασκευές είναι πολύ σαφείς).
    Πολύ όμορφο το blog σου!!Χαίρομαι που έγινα το εξηκοστό μέλος!!
    Νίκη

    nikiad.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ΄ευχαριστώ πολύ! θα ανεβάσω οδηγίες μόλις αποκτήσω το καινούριο μου Laptop, γιατί εξυπηρετούμαι προσωρινά με ένα Netbook δανεικό λόγω βλάβης του υπολογιστή μου. Ζητώ συγγνώμη γιατί θα είχα ανεβάσει λεπτομερείς οδηγίες και στην κασετίνα! Μπορείς να επισκεφτείς την σελίδα μου στο fb όπου έχω κοινοποιήσει κουκουβάγιες! https://www.facebook.com/pages/Ergahandmade/301016970025529 Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπήκα στη σελίδα σου στο facebook και ξετρελάθηκα!!Φανταστικες-άψογες δημιουργίες!!φιλάκια !!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα, Katy μου !!!!
    Πέρνα από το blog μου, σου έχω βραβείο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή