Σελίδες

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Μαξιλάρι με χρώμα!!!!!

Γειά σας και πάλι, με ένα μαξιλάρι όλο χρώμα και Γεωμετρία!
Μου αρέσουν τα χρώματα και προσπαθώ όσο γίνεται να τα χρησιμοποιώ και να τα συνδυάζω ανάλογα με την διάθεσή μου και με το αντικείμενο που έχω μπροστά μου. Όλα τα χρώματα έχουν θέση στο χρωματολόγιό μου, αρκεί το τελικό αποτέλεσμα να με ικανοποιεί και να μη με οδηγήσει στη "σχιζοφρένεια"
Με τα νήματα, όπως και με τα υφάσματα, δεν ξέρω τί παθαίνω! Με πιάνει απληστία και θέλω να αποκτήσω ό,τι χρώμα μου μπει στο μάτι. Ξέρω πως θα έρθει η έμπνευση βλέποντάς τα και θα τα χειριστώ όπως θέλω. Άλλο είναι να έχεις μπροστά σου αυτό που χρειάζεσαι τη δεδομένη στιγμή που το θέλεις και άλλο να ψάχνεσαι και να λες, αν είχα αυτό τώρα θα έκανα εκείνο και τρέχα γύρευε. Πάει περίπατο και η έμπνευση και η διάθεση. 
Με αυτό το μαξιλάρι ξεκίνησε έτσι. Κάπου πήρε το μάτι μου κάτι παρόμοιο (θα ψάξω κι αν το βρω θα το αναρτήσω) και χωρίς οδηγίες, μου φάνηκε ενδιαφέρον και είπα να το ξεκινήσω. Πώς, με τί νήματα? Με τα περισσεύματα από άλλα πλεκτά! Τα άδειασα όλα μπροστά μου και αποφάσισα το χρωματολόγιο!  Ελπίζω να σας αρέσει!


Οδηγίες πλεξίματος του μοτίφ, όπως το έκανα εγώ:
1η σειρά:  Με βελονάκι 5 νούμερο, πλέκω 3 αλυσιδάκια (ch)
 και τα ενώνω σε κύκλο. Πλέκω 3 αλυσιδάκια (ch) που μας κάνουν 1 ποδαράκι (dc)
 και στη συνέχεια 1 ποδαράκι (dc), 1 αλυσιδάκι (ch) 2 ποδαράκια  (dc)

 
2η σειρά: Αλλάζω χρώμα και γυρίζω από την πίσω πλευρά και πλέκω 2 ποδαράκια (dc)  πάνω στα μπλε της 1ης σειράς, 2 ποδαράκια (dc) μέσα από το αλυσιδάκι (ch) της 1ης σειράς, 1 αλυσιδάκι (ch), 2 ποδαράκια (dc) μέσα από το αλυσιδακι (ch) και 2 ποδαράκια (dc) στα αντίστοιχα πάλι μπλε της 1ης σειράς. Σύνολο 8 ποδαράκια (dc)
 3η σειρα: Αλλάζω χρώμα σε κάθε σειρά για να σας διευκολύνω στις οδηγίες. Εσείς αν θέλετε μην αλλάζετε. Πλέκω 4 ποδαράκια (dc) στα αντίστοιχα 4 της 2ης σειράς. 2 ποδαράκια (dc) μέσα από το αλυσιδάκι (ch), 1 αλυσιδάκι (ch), 2 ποδαράκια (dc) και 4 ποδαράκια (dc) στα αντίστοιχα της 2ης σειράς 
Σύνολο 12 ποδαράκια (dc)
 4η σειρά: Πλέκω 8 ποδαράκια (dc) (6+2 στο κέντρο), αλυσιδάκι (ch), 8 ποδαράκια (dc) (2στο κέντρο+6)
Σύνολο 16 ποδαράκια (dc)
 5η σειρά: Συνεχίζουμε με την ίδια λογική προσθέτοντας πάντα στο κεντρικό αλυσιδάκι (ch) 2 ποδαράκια (dc), 1 αλυσιδάκι (ch), 2 ποδαράκια (dc)
Σύνολο 20 ποδαράκια (dc)
6η σειρά: Σύνολο 24 ποδαράκια (dc)
7η σειρά: σύνολο 28 ποδαράκια (dc)
8η σειρά: σύνολο 32 ποδαράκια (dc)
9η σειρά: σύνολο 36 ποδαράκια (dc)
10η σειρά: σύνολο 40 ποδαράκια (dc)
11η σειρά: σύνολο 44 ποδαράκια (dc)
12η σειρά: 48 ποδαράκια (dc)
Αφού πλέξουμε 9 τέτοια μοτίφ τα ενώνουμε με τη διάταξη που έχω στο μαξιλάρι χρησιμοποιώντας το ίδιο χρώμα νήμα με αυτό του μοτίφ στο οποίο κάνουμε τη ραφή
Τέλος σηκώνουμε αλυσιδάκια (ch) πατώντας στα ποδαράκια (dc) της κάθε πλευράς του μαξιλαριού + 5 αλυσιδάκια (ch), για να πλέξουμε την μπορντούρα όπως προεξέχει σε κάθε γωνία
Αλλιώς αν θέλετε το αφήνετε έτσι ή πλέκετε κάποια δαντέλα
Για την πίσω πλευρά τώρα του μαξιλαριού, εγώ έπλεξα σειρές από ποδαράκια (dc) εναλλάσσοντας τα χρώματα αφού σήκωσα αλυσιδάκια (ch) από το μαξιλάρι και όχι από την μπορντούρα. Η μπορντούρα είναι εντελώς μόνη της, λειτουργεί σαν δαντέλα. Μπορείτε να ράψετε το μαξιλάρι και από τις τέσσερις πλευρές ή για να πλένεται εύκολα ράψτε στη μια πλευρά φερμουάρ.


Η εξαδέλφη μου η:  tp:ht//coffeenloops.blogspot.gr/2013/02/blog-post_19.html το είχε παρουσιάσει στις 19/2/2013 στο blog της και την ευχαριστώ πολύ για τα πολύ καλά λόγια της, όπου είχε αναρτήσει και βίντεο με πολύ χρήσιμες οδηγίες για το πρώτο ποδαράκι (dc) της κάθε σειράς, πώς να γίνεται πιο σταθερό και πιο όμορφο, πράγμα το οποίο είναι χρήσιμο γι αυτό το μοτίφ γιατί πλέκουμε εμπρός πίσω και είναι απαραίτητο, η ούγια να γίνει σταθερή για πιο όμορφο αποτέλεσμα στην ένωση.


4 σχόλια:

  1. Πανέμορφο και πολύ αναλυτικές οι οδηγίες! Θα το επιχειρήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ, θα μου έκανε μεγάλη χαρά αν το επιχειρούσες. Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια πες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή